هم زمان با دهه پایانی صفر طرح کمک مومنانه اجرا می شود 

هم زمان با دهه پایانی صفر طرح کمک مومنانه اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سهیلا بهادری گفت: یکی دیگر از برنامه های دهه پایانی ماه صفر، اجرای طرح کمک مومنانه است که در این راستا تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه شده که در بین خانواده های نیازمند با اولویت ایتام توزیع می شوند.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های دهه پایانی ماه صفر، گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برپایی مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی است که هم زمان با شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع) و وفات حضرت رسول اکرم (ص) برگزار می‌شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: با توجه به شرایط فعلی و برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا، مراسم عزاداری اهل بیت (ع) در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.


وی بیان کرد: به همت اعضای کانون و با محوریت امام جماعت، مسجد متناسب با این ایام فضاسازی و سیاه پوش شده است.


بهادری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه پایانی ماه صفر، اجرای طرح کمک مومنانه است که در این راستا تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه شده که در بین خانواده های نیازمند با اولویت ایتام توزیع می شوند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۳۰۰ هزار تومان بوده و شامل اقلامی همچون برنج، قند، روغن و حبوبات است که با شناسایی نیازمند واقعی توسط بچه های مسجد این بسته ها به دست آنها رسانده می شوند.


وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح، تاکید کرد: طرح کمک مومنانه به منظور دستگیری از نیازمندان و با تاسی از سیره اهل بیت (ع) اجرا می شود.


بهادری اظهار کرد: علاوه بر این نیز مسابقه نقاشی امام مهربانی ها ویژه کودکان برگزار می‌شود تا از این طریق بیشتر با امام رضا (ع) آشنا شوند و به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: کودکان علاقمند به شرکت در این مسابقه می بایست با کمک والدین خود نقاشی و آثار کشیده شده را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.

پایان پیام/ 586